Podijeli i ispiši

color #000000
color #000000

Samo je prirodno dovoljno dobro za vašu bebu

Pažljivo planirajte prehranu mališana

Dojenje je najbolje za vaše dijete, no ako se odlučite za uvođenje dopunske prehrane, svakako je preporučljivo da to ne bude prije 6. mjeseca djetetova života što uvelike ovisi i o djetetovu razvoju. Osobito je važno da dopunsku prehranu uvodite korak po korak. To će djetetu omogućiti da se privikne na nove okuse i uvijek ćete moći pratiti koja mu hrana najbolje odgovara. O uvođenju dopunske prehrane u svakom se slučaju posavjetujte sa svojim pedijatrom i pobrinite se za to da vaše dijete ima uravnoteženu prehranu tako što ćete mu ponuditi različite vrste kašica.


 


dmBio u prehrani vaših najmlađih 

U svojoj dm prodavaonici možete pronaći izuzetno bogat program dječje hrane dmBio koji između ostalog sadrži niz zdravih i hranjivih kašica pripremljenih od vrhunskih, pažljivo probranih namirnica iz ekološkog uzgoja. Dio širokog izbora kašica s voćem, žitaricama, povrćem, ribom i mesom prilagođen je bebama nakon četvrtog mjeseca života, a drugi dio namijenjen je djeci u dobi od šest, osam ili dvanaest mjeseci. Dječja hrana dmBio ne sadrži dodatke poput šećera, soli ili umjetnih aroma. Važno je naglasiti da ništa ne može nadomjestiti uravnoteženu i raznovrsnu prehranu, a nedostatak bilo kojeg nutrijenta može se negativno odraziti na razvoj vašeg djeteta. Upravo smo zato posebnu pažnju pridali odabiru najizdašnijih namirnica koje će pokriti sve potrebe najmlađih:

- voćne kašice i žitne pahuljice
- kašice od povrća
- obroci
- voćni deserti
 


 

JESTE LI ZNALI?
… da je bundeva odličan izvor vitamina i minerala? Sadrži kalij važan za rad srca, fosfor i kalcij koji zajedno sudjeluju u izgradnji kostiju i zubi, željezo važno za krv te mangan koji čuva zdravlje kože i hrskavice. Bogata je i beta karotenom, snažnim antioksidansom, ali i C vitaminom te znatnom količinom vitamina E i vitamina B grupe.

... da je proso lako probavljiva žitarica s izrazito alkalnim svojstvima i da ne sadrži gluten pa ga je idealno kombinirati s juhama i varivima?

… da je mrkva puna vlakana i antioksidansa karotena koji se u tijelu pretvara u vitamin A i da ubrzava probavu?

… da je pir jedna je od najstarijih poznatih vrsta žitarica? Pir ne sadrži gluten i lako je probavljiv. Sadrži nešto više proteina od pšenice i uz to nezasićene masti, vitamine A, C i skupine B te niz minerala. Pomaže u borbi protiv anemije i povoljno djeluje kod kožnih i alergijskih osipa, posebice neurodermitisa.

… da kvinoja izvorno potječe iz Južne Amerike gdje se uzgaja već 6 000 godina? Bogata je proteinima i ne sadrži gluten, a ovo zrnje drevnih Inka osigurava čak devet esencijalnih aminokiselina. Kvinoja zapravo nije žitarica i pripada istoj obitelji poput cikle i špinata, a zato je posebno prikladna za pripremu salata ili složenca.

… da su banane, jedna od najrasprostranjenijih voćki na svijetu, da su odličan izvor vitamina B6 i relativno dobar izvor kalija, vitamina C i mangana? Pune su vlakana koja učinkovito reguliraju probavu, a kalij iz banana od velike je pomoći pri izbacivanju soli iz organizma.