Podijeli i ispiši

color #000000
color #000000

23.11.2016.

Djelatnici dm-a sudjelovali u stvaranju novog zanimanja

Prvi su polaznici uspješno završili program „Osnaživanje kompetencija za zapošljavanje u drogerijama“ koji je inicirala Ustanova za obrazovanje odraslih – Callidus u partnerstvu s tvrtkom dm-drogerie markt i Hrvatskim zavodom za zapošljavanje (HZZ). To je prvi takav edukacijski program u Hrvatskoj, a usmjeren je na razvijanje novog standarda zanimanja – drogerista, odnosno na educiranje osoba za rad na mjestima gdje se prodaje roba iz drogerijskog asortimana. 


 

Program se zasniva na kombinaciji teorijske i praktične nastave po principu dualnog obrazovanja uz mentorstvo šesnaest educiranih djelatnika dm-a koji su polaznicima omogućili da teorijski dio savladaju u prodavaonicama dm-a i upoznaju se sa svakodnevnim zaduženjima drogerista.

„Kao lider na tržištu drogerija kontinuirano ulažemo u razvoj vještina i kompetencija te u edukaciju naših djelatnika. Upravo zato smo se rado uključili u ovaj projekt kako bismo doprinijeli postavljanju okvira za razvoj struke ali i omogućili našim djelatnicima dodatnu edukaciju kao i zapošljavanje osoba sa znanjima i vještinama ključnim u današnjoj komunikaciji s kupcima,“ istaknula je Ana Fostač-Krilčić, prokuristica i voditeljica Ljudskih resursa te Prodajne regije u dm-u. 

U prvoj je fazi projekta edukaciju završilo 50 nezaposlenih osoba od kojih je osam osoba s invaliditetom, a među njima je i 37-godišnja Željka Valentić koja se na edukaciju odlučila nakon višegodišnjeg traženja posla.

„Nakon praktičnog dijela edukacije u dm prodavaonici vidjela sam da nije sve kako sam zamišljala, već je sve organizirano da služi kupcu i da zadovolji njegove potrebe i želje. Zahvaljujući svojoj mentorici naučila sam puno o proizvodima za osobnu higijenu i njegu, dekorativnoj kozmetici, kućanstvu, zdravoj prehrani a osim toga, naučila sam i cjelokupni rad u prodavaonici kao i rad i komunikaciju s kupcima. To je nešto što nikada ne bih imala priliku naučiti prije nego što bih počela raditi u prodavaonici,“ izjavila je Željka.

Iskustvo koje je dm stekao u razvoju ljudskih resursa tijekom 20 godina na hrvatskom tržištu u ovom je projektu pridonijelo postavljanju okvira za razvoj struke, što je dio opće dm-ove strategije poslovanja usmjerene provedbi društveno odgovornih aktivnosti.