Citat

„Prije dvadeset godina, svega desetak djelatnika, bez velike logistike i pametnih sustava, vjerovalo je kako se može timski razvijati i rasti zajedno s tvrtkom. Iako danas radi 1.400 djelatnika, sačuvali smo zajedništvo i timski rad, a takav poslovni koncept danas nam osigurava poziciju apsolutnog lidera na drogerijskom tržištu.“  

 

Mirko Mrakužić, direktor dm Hrvatska

Susret s izazovima

Internacionalno uspješan 

dm-drogerie markt je jedan od najvećih drogerijskih lanaca u srednjoj i jugoistočnoj Europi. 1973. otvorena je prva dm prodavaonica u Njemačkoj (Karlsruhe), 1976. prva dm prodavaonica u Austriji (Linz), a 1996. prva dm prodavaonica u Hrvatskoj (Zagreb). Danas je dm s 159 prodavaonica zastupljen po cijeloj Hrvatskoj. Upravno-distributivni centar u Zagrebu središte je za cijelu Hrvatsku, kao i poveznica za susjedne zemlje u jugoistočnoj Europi. 

Gospodarski uspješan

U poslovnoj godini 2017./2018. dm je u Hrvatskoj ostvario promet od 2,14 milijardi kuna, dok je cijela dm grupa ostvarila promet od 10,701 milijardi eura.

Zadovoljni djelatnici

Trenutno je u hrvatskim prodavaonicama i upravno-distributivnom centru u Zagrebu zaposleno oko 1.470 djelatnika. Cijeli koncern zapošljava 61.721 djelatnika.

Broj 1 za kupce

Asortiman dm-a obuhvaća više od 21.200 drogerijskih proizvoda iz područja zdravlja i ljepote, dječje hrane i njege, domaćinstva, foto usluga i dodatnog asortimana poput hrane za kućne ljubimce, tekstila i sezonskih proizvoda. Od toga je oko 1000 hrvatskih proizvoda. Širok izbor drogerijskih artikala upotpunjen je s 32 dm marke, koje pokrivaju gotovo sve kategorije asortimana. Značajnu razliku u ponudi čine prvenstveno prirodna kozmetika i zdrava hrana. U 19 dm prodavaonica u Hrvatskoj kupci mogu pronaći i specijalizirani odjel bezreceptnih lijekova te dermatokozmetičkih i medicinskih proizvoda.