dm vremeplov

1973. Prvi dm drogerie markt
Osnivanje tvrtke dm drogerie markt: otvara se prva prodavaonica u Karlsruheu. 

1976. U Austriji se otvara prva prodavaonica
Prva dm prodavaonica u Austriji otvorena je 25.11.1976. u Linzu. Time dm postaje predvodnik drogerija tipa samoposluge.

1982. dm filozofija
Zajedno s razvojem dm-a u Njemačkoj i Austriji razvijaju se filozofija i principi dm tvrtke. Čovjek je u fokusu bilo kao djelatnik bilo kao kupac.

1987. Novi inovativni koncept i nove, originalne usluge
Novost u uređenju prodavaonica su bijeli dizajn unutrašnjosti i po prvi put predstavljeni stalci s ponudom dekorativne kozmetike. Otvara se prvi kozmetički studio i kutak Zdrava pauza s ponudom svježe pripremljene zdrave hrane.

1989. Novi distributivni centar u Austriji
U Ennsu se otvara distributivni centar, odakle se prema svim filijalama roba isporučuje direktno.

1993. Prvi koraci preko granice
U Mađarskoj (Budimpešta), Sloveniji (Ljubljana) te Češkoj (Češke Budejovice) otvaraju se prve prodavaonice dm-a.

1994. Tu me cijene, tu kupujem
U ožujku 1994. dm mijenja slogan Velike marke - male cijene kojim se naglasak stavljao na proizvode i cijene te uvodi slogan Tu me cijene, tu kupujem. Nova strategija reklamiranja i komuniciranja više je usredotočena na čovjeka, a time i kupca.

1995. Usluga servisa
dm uvodi nove sveobuhvatne usluge kao što je jamstvo povrata robe, čime želi osigurati zadovoljstvo svojih kupaca.

1995. dm kvalitetna marka
S linijom prirodne kozmetike alverde, babylove, Balea te foto uslugom dm Austrija uvodi svoje prve vlastite robne marke.

1995. dm U Slovačkoj
Tu som človekom, tu nakupujem - krilatica je po kojoj su izgrađeni temelji prve dm prodavaonice Slovačkoj smještene u Bratislavi. 

1996. Prva dm prodavaonica u Hrvatskoj
Prva dm prodavaonica u Hrvatskoj otvara se u Zagrebu 09.05.1996. na tržnici u Dubravi.

2000. Novi dm logo
dm predstavlja svoj novi logo, a uvođenje novog zaštitnog znaka tvrtke prati i novo arhitektonsko rješenje ne samo unutrašnjosti prodavaonica nego i njihova vanjskog izgleda.

2002. dm prvi put na otoku
27.6.2002. godine dm otvara svoju prvu filijalu na otoku Krku. Tijekom godina nastavlja otvarati svoje prodavaonice na otocima i to: 2006. na Rabu, 2008. na Hvaru, a 2010. u Malom Lošinju.

2004. Ekspanzija se nastavlja
Širenjem na tržište Srbije, Bosne i Hercegovine, Bugarske i Rumunjske dm Austrija radi još jedan korak dalje u širenju prema jugoistočnoj Europi.
U Beogradu se otvara prva prodavaonica dm-a.

2004. Orijentacija na dijalog s našim kupcima
Te godine počinje aktivni dijalog s kupcima svih dobnih skupina. Novost je program dm babybonus koji prati roditelje tijekom prve godine bebina života. Lansirana je i nova marka za mlade s-he stylezone.

2004. Novi Upravno-distributivni centar
U srpnju 2004. godine točno godinu dana od početka gradnje dm centrala i skladište preselilo se u novi prostor. Upravno-distributivni centar smješten je u Kovinskoj 5a na zagrebačkom Jankomiru i zauzima više od 12.700 m2.

2005. active beauty Svijet prednosti
U siječnju 2005. pokrenuli smo prvi dm program lojalnosti kojem je cilj nagraditi vjernost kupaca. Za svakih potrošenih 50 kuna kupac je dobivao 1 bod u obliku naljepnica koje je lijepio u kupon za skupljanje bodova. Prikupljenih 10 ili 20 bodova nagrađivali smo brojnim uštedama pri kupnji.

2006. Nova centrala dm-a u Austriji Walsu/Salzburg
U blizini Salzburga – Wals otvoreno je novo sjedište dm-a u Austriji s 7.100 m2. Ono postaje dm-ova žarišna točka za Austriju, ali i za širenje prema susjednim zemljama srednje i jugoistočne Europe.

2006. Prva dm prodavaonica u Bosni i Hercegovini
U lipnju 2006. otvara se u Sarajevu prva prodavaonica u Bosni i Hercegovini.

2006. 10 godina zajedno
Slavljeničku 10. godinu obilježili smo kroz inicijativu pod sloganom Za zdraviji život. U 106 dana podijelili smo 25.000 l vode, tonu meda, zamijenili 30.000 rabljenih četkica za zube novima, gibali se, vagali i družili u dm Zdravogradu s više od 50.000 posjetitelja.

2007. Ulazak na rumunjsko tržište
Prva dm prodavaonica otvara se u Temišvaru.

2007. Proširenje distributivnog centra u Zagrebu
Distributivni centar u Zagrebu proširuje se na dodatnih 18.000 m2.

2007. Trajno dobra cijena
Početkom 2007. pokrenuli smo koncept Trajno dobre cijene putem kojeg snižavamo cijene preko 1.000 atraktivnih proizvoda. Za njih jamčimo da će ostati povoljne najmanje četiri mjeseca. Naši kupci od sada mogu biti sigurni da po dugoročno dobroj cijeni kupuju povoljno upravo ono što im treba.

2007. Cjenovni bombon
Svojim kupcima uvijek želimo ponuditi nešto bolje stoga ih od siječnja 2007. u dm-u očekuje pravi Cjenovni bombon. Svaka dva tjedna pripremamo nove proizvode uz koje za nižu cijenu dajemo više, poput gratis proizvoda (npr. 2+1 gratis), darova, popusta i većih pakiranja...

2008. active beauty časopis
Od prosinca 2008. izdajemo active beauty časopis, dm-ov časopis za zdravlje i ljepotu.

2008. Tu me cijene
Kampanja Tu me cijene krajnjim kupcima još više približava našu jedinstvenu filozofiju s ciljem još zornijeg pozicioniranja dm-a kao tvrtke orijentirane na kupce i djelatnike.

2008. Prevencijom u borbu protiv raka
2008. godine u svim dm-ovima prikupljali smo potpise za europsku akciju Prevencije raka vrata maternice s ciljem pružanja potpore organiziranim ginekološkim pregledima. Zahvaljujući 28.000 potpisa skupljenih u dm-u, Hrvatska je bila najuspješnija zemlja u Europi.

2008. Posvećenost kvaliteti usluge
Nagradu za posvećenost kvaliteti usluge dobili smo 19.03.2008. povodom četvrtog Mystery shopping dana u organizaciji agencije Heraklea d.o.o. Na nagradu smo posebno ponosni jer su profesionalni i motivirani zaposlenici najveća dm-ova vrijednost.

2008. Otvorenje prvog OTC-a
U sklopu dm prodavaonice u Centru Antunović u Zagrebu otvorili smo prvi specijalizirani odjel za promet lijekovima i medicinskim proizvodima bez recepta (OTC proizvodima), a kasnije te godine još dva: u Splitu u dm-u na adresi R. Boškovića 9-11 i Zagrebu u dm prodavaonici u Gruškoj 22.

2008. Otvorena 100. prodavaonica dm-a u Hrvatskoj
24.7.2008. otvorili smo jubilarnu 100. dm prodavaonicu koja se nalazi u zgradi poznatog dubrovačkog ljetnikovca od iznimne kulturne vrijednosti, u ekskluzivnom prostoru povijesne jezgre na dubrovačkim Pilama (Brsalje 17).

2008. Prvi dm masovni skok u more
20.07.2008. po prvi put se održao dm millennium jump - zabavno-ekološka i humanitarna manifestacija koja osim najmasovnijeg skoka u more i dobre zabave ima i humanitarni karakter s ciljem prikupljanja novaca za Školu plivanja za djecu s poteškoćama u razvoju.

2009. Prva dm prodavaonica u Bugarskoj
U Vidinu se otvara prva dm prodavaonica, a s njom i svijet ljepote, wellnessa i užitka. Ubrzo će uslijediti otvaranje sljedećih 5 prodavaonica u istoj godini.

2009. dm babybonus program za trudnice
Od siječnja 2009. godine za sve trudnice dm je pripremio poseban program kojim darujemo buduće mame brojnim uštedama i iznenađenjima.

2009. Rekreativna skijaška utrka za žene u organizaciji dm-a
U siječnju 2009., 2010. i 2011. godine 150 rekreativnih skijašica iz cijele Hrvatske na Bijelom spustu zagrebačkog Sljemena okušalo je svoju vještinu i brzinu u veleslalomskoj utrci dm damSKI kup.

2009. Borba za životno samopouzdanje
Kako bismo ukazali na sve veći problem poremećaja u prehrani, započeli smo u svibnju s inicijativom za životno samopouzdanje - Ti si ti si ti u sklopu koje smo skupili vrijednu donaciju za osnivanje prvog Centra za psihološku pomoć i liječenje poremećaja u prehrani.

2009. dm active beauty Svijet prednosti
Dosadašnji program Svijet prednosti podigli smo na jednu višu razinu pa su sada sve njegove bitne karakteristike sadržane na dm active beauty kartici koja je zamijenila dosadašnje kupone za skupljanje bodova.

2010. Pearl of Wisdom Cervical Cancer Award
26.01.2010. u Bruxellesu smo preuzeli prestižnu nagradu Europskog parlamenta - Pearl of Wisdom Cervical Cancer Award koja nam je dodijeljena za najučinkovitiju europsku kampanju za promicanje prevencije raka vrata maternice 2008./2009. godine.

2010. Volumno skladište
24. svibnja 2010. u pogon smo pustili novo volumno skladište s dodatnih 5.000 m2 površine koje osigurava nesmetanu distribuciju sve većeg volumena u sve veći broj naših filijala.

2010. Djeca sunca
Edukativnu-humanitarnu kampanju Zaštiti se… i neka cijeli ovaj svijet još sja u suncu pokrenuli smo prvi put u svibnju 2010. godine s ciljem edukacije o pravilnim načinima zaštite od štetnih UV-zraka te smo donirali preko 1.600 vrtića na području cijele Hrvatske paketima proizvoda za zaštitu od sunca.

2011. Ekološki smo zbrinuli 10 tona plastičnih vrećica
Svibanj 2011. radili smo za dobrobit prirode. 100.000 pamučnih torbi, izrađenih u pogonima URIHO-a zamijenili smo za 1.500.000 kom. starih plastičnih vrećica koje smo ekološki zbrinuli, a ujedno smo u ponudu uveli vrećice izrađene iz recikliranih materijala.

2011. dm@Facebook
Od 01.06.2011. dm Hrvatska ima svoju stranicu na društvenoj mreži Facebook kao još jednom mjestu na kojem naši kupci i fanovi mogu pronaći brojne obavijesti o aktualnostima u dm-u, ali i mnoštvo drugih fanova s kojima mogu izmjenjivati sva svoja iskustva vezana uz dm.

2011. Pružanje trajnog doma napuštenim životinjama
Inicijativom Ja volim životinje omogućili smo kupcima da za kupnju bilo kojih pet proizvoda za kućne ljubimce sudjeluju u humanitarnom projektu s ciljem ostvarivanja donacije za rad utočišta za napuštene životinje Ianua.

2011. Prvih 15 godina uspjeha
Povodom 15. rođendana u srpnju za naše kupce organizirali smo jedinstvenu promociju na terminalu – sretnu djetelinu koja je ovisno o sreći kupcima omogućila 5 - 20% popusta na ukupnu kupovinu, a 15 najsretnijih nagradili smo s 15 automobila VW Polo i tečajem sigurne vožnje.

2011. dm na volonterskom zadatku
Povodom obilježavanja Europske godine volontiranja dm je poklonio 15.000 radnih sati svojih zaposlenika u humanitarne svrhe, odnosno svim je zaposlenicima omogućio jedan slobodan dan kako bi taj dan proveli volontirajući u odabranom projektu.

2011. Tu sam čovjek, tu kupujem
20.10.2011. ulazak u novu poslovnu godinu obilježili smo prelaskom na svoj novi slogan Tu sam čovjek, tu kupujem kojim još jače potvrđujemo osobnost i smisao djelovanja naše tvrtke u kojoj se djelatnici, partneri ili kupci osjećaju kao čovjek.

2012. Sve za prirodu
U Međunarodnoj godini energetske učinkovitosti dm je pokrenuo ekološki projekt dm green city project 2012, u sklopu kojega smo od veljače do lipnja 2012. pripremili brojne društveno-odgovorne, ekološki usmjerene inicijative.

2012. Aktivno i zdravo
Više od 1.000 pripadnica ljepšega spola različite dobi promicalo zdrav i aktivan život u prvoj dm ženskoj utrci održanoj 3. lipnja na zagrebačkom Jarunu.

2012. 12 dm zemalja 
Otvorenjem prve dvije prodavaonice u glavnom gradu Skopju, u svibnju 2012., dm širi svoje poslovanje Makedoniju te je od tada zastupljen u 12 zemalja Europe.

2013. dm H2O turneja
U sklopu drugog po redu dm green city projecta u znaku Međunarodne godine voda održana je volonterska akcija "Očistimo hrvatske vode zajedno" u kojoj su djelatnici dm-a, zajedno s građanima čistili vodne površine u pet hrvatskih gradova: Karlovcu, Osijeku, Šibeniku, Varaždinu i Zagrebu i tako dali doprinos zaštiti okoliša i vodenih površina svoje zajednice.

2013. Rekreacija od malih nogu
Druga po redu dm ženska utrka održana na Bundeku, 15.6.2013. okupila je više od 1.700 rekreativnih trkačica. Njima se je u promicanju zdravog života i rekreativnog bavljenja sportom u sklopu prve dm babybonus utrke pridružilo i 336 najmlađih u pratnji roditelja.

2014. ...jer najbolje dolazi iz prirode ravno na dm-ove police!
Povodom Međunarodne godine obiteljske poljoprivrede, dm je u sklopu dm green city projecta, otvorio natječaj „...jer najbolje dolazi iz prirode“ za hrvatska obiteljsko poljoprivredna gospodarstva koja jesu ili planiraju tijekom 2014. i 2015. ući u proces ekološke proizvodnje. Proizvodi devet, u natječaju odabranih, obiteljsko-poljoprivrednih gospodarstva, uz marketinšku potporu dm-a, od listopada 2014., nalaze se na našim policama.

2014. Osmijeh za 5!
S namjerom da potaknemo najmlađe na samostalno razmišljanje o važnosti dentalne higijene i razvijemo zdrave navike osnovnoškolaca, tijekom rujna 2014. pokrenuli smo kampanju „Osmijeh za 5!“. Učenici prvih razreda osnovnih škola mogli su prijaviti na natječaj skupne radove razreda, odnosno škole, u obliku likovnog rada na temu „Što za naš osmijeh znače četkica i pasta?“. Dvadeset najkreativnijih radova tijekom školske godine 2014./2015. nagradili smo interaktivnim edukativnim radionicama pod vodstvom stomatologa, u sklopu kojih su djeca upoznavala vještine pravilne njege zubi te poklon-paketima za sve sudionike edukacije.

2015. Tu smo za Vas posadili nešto novo: dmBio
S ciljem obogaćivanja asortimana proizvoda osviještene prehrane predstavljamo novu dm marku ukusnih prehrambenih namirnica proizvedenih u skladu s visokim ekološkim standardima pod nazivom dmBio.

2015. Dobre cijene u svako vrijeme
Kako bismo svojim kupcima omogućili sigurnost povoljne kupnje po dugoročno dobroj cijeni, odabrali smo više od 1.500 proizvoda koji nose oznaku Dobre cijene u svako vrijeme za koje jamčimo da njihove cijene nećemo povisiti najmanje 4 mjeseca!

2015. dm na Instagramu
U želji da da se još više povežemo sa svojim kupcima i sa njima putem još jednog kanala dijelimo trenutke iz naše dm svakodnevnice pokrenuli smo Instagram stranicu (dm_hrvatska).

2015. Sunce je izvor života
dm green city project 2015. u znaku Međunarodne godine svjetlosti nizom aktivnosti za građane nastavlja poticati razvijanje svijesti o važnosti održivog razvoja.

2016. Jer sve smo to MI!
Povodom 20. obljetnice poslovanja u Hrvatskoj između 2.004 prijavljena projekta odabrali smo njih 40 u čiju smo realizaciju u sklopu inicijative "Jer sve smo to MI!" uložili 1,5 milijuna kuna. U 26 hrvatskih gradova i naselja zaživjeli su društveno korisni projekti kojima smo pružili financijsku podršku, donirali proizvode, osigurali volontersku pomoć ili opremanje i uređenje prostora. 

2016. Prvi dm kutak za opuštanje i zdravu pauzu u dm-u
U ponedjeljak, 30. svibnja u Medulićevoj ulici, u Zagrebu, otvorena je prva prodavaonica dm-a u Hrvatskoj s ugostiteljskom ponudom. Uz  bogat asortiman proizvoda, novootvorena prodavaonica kupcima nudi mjesto za opuštanje i ispijanje zdravih smoothija, sokova i napitaka od voća i povrća, eko čajeva te kave sa SteviQ prirodnim sladilom. U jedinstvenoj dm prodavaonici, gosti se mogu okrijepiti na terasi ili galeriji uz mesne i vegetarijanske sendviče s ili bez glutena te kolače s prirodnim voćnim šećerom i prirodnim sladilima.

2016. Novi članovi obitelji dm marka
Od 1. rujna 2016. dm u svoju ponudu po prvi put uvodi odjeću za djecu koja će biti dostupna ekskluzivno u prodavaonici dm-a u zagrebačkom City Centeru one West. Dječja odjeća dm-ovih robnih marki ALANA i PUSBLU namijenjena je djeci do 4 godine, a satkana je isključivo od prirodnih materijala.

2017. dm akademija
Kroz brojne edukacije, seminare i radionice dm kontinuirano ulaže u razvoj svojih zaposlenika, a u 2017. godini razvili smo projekt dm akademije. Dugoročni cilj dm akademije je svim djelatnicima u prodavaonicama u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Makedoniji omogućiti školovanje za zanimanje drogerista. Nakon edukacije djelatnici će lakše ići ukorak s današnjim potrebama kupaca te će zahvaljujući novim znanjima iz botanike, kemije, farmakologije, prehrane i ekonomije kupcima moći osigurati još bolju uslugu i stručne savjete.

2017. LC Janko
Krajem ožujka uselili smo u novi, moderniji i funkcionalniji skladišno-logistički centar službenog naziva LC Janko, ukupne površine 10.278,80 m² koji se proteže na trima etažama i galeriji s otprilike 5.300 paletnih mjesta. Blizina novog skladišta i naše centrale omogućuje optimalizaciju logističkih procesa te doprinosi smanjenju troškova transporta kao i ostalih troškova zbog bolje i suvremenije gradnje cijelog objekta. Koliko je uloženo truda i posvećeno pažnje pri izgradnji objekta te odabira najpovoljnijih materijala koji se koriste obnovljivim izvorima energije govori činjenica da je taj objekt dobio najviši energetski razred ili Razred A.

2017. trend IT UP: Be a voice – not an echo!
Nova dm marka koja svjetske make-up trendove čini dostupnima svakom džepu! trend IT UP broji više od 500 proizvoda koji su osmišljeni kako bi omogućili svakoj osobi da izrazi svoju osobnost - na bilo koji način i u bilo kojoj nijansi. Zato brend sa sobom nosi i snažnu poruku: ,,Be a Voice. Not an Echo“ - uz trend IT UP proizvode kreirajte svoj stil i izrazite svoju individualnost.

2017. QUI IO SONO, QUI COMPRO
Italija je 13. zemlja u kojoj dm pozdravlja svoje kupce. Krajem 2017. otvorene su prve 4 prodavaonice na području sjeverne Italije.

2018. Prvi dm drogeristi
Od listopada 2017. do lipnja 2018. dm je školovao svoju prvu generaciju drogerista. Nakon 300 sati nastave (od čega 100 sati na interaktivnoj platformi za e-učenje) o botanici, kemiji, farmakologiji, kozmetici, zdravlju, prehrani, asortimanu, osnovama ekonomije, komunikaciji s kupcima te mnogim drugim temama povezanim s radnim mjestom prodavača u drogeriji, u listopadu 2018. dodijeljene su diplome prvoj generaciji dm akademije u kojoj su djelatnici i djelatnice dm-a educirani za novo zanimanje drogerista

2019. Ekskluzivni proizvodi i nove usluge
Osluškujući potrebe, navike i želje svojih kupaca, nastavili smo razvijati asortiman i usluge u dm prodavaonicama. Police smo obogatili novim dm markama poput prve premium robne marke za mušku njegu SEINZ. te ekskluzivno domaćim proizvodima koje odlikuju visokovrijedni sastojci i pristupačna cijena poput originalne linije za njegu tijela BELLA by Izabel Kovačić i ekstrakta parfema Rock Filius Vetiver Rock. Kupcima smo ponudili i novu uslugu „dm Savjetnice za šminkanje“ u sklopu koje su naše posebno educirane djelatnice uz podijeljene brojne stručne savjete našminkale i oko 3.500 žena i djevojaka.

2019. dm u Europi
U 2019. dm-drogerie markt nastavlja nizati uspjehe. Sveukupno gledajući, dm je do sada prisutan u 13 zemalja s više od 3.668 prodavaonica diljem Europe. U dm-u je zaposleno preko 62.061 djelatnika koji ostvaruju godišnji promet od 11,195 mlrd. eura.