Podijeli i ispiši

color #000000
color #000000

Uspješan završetak poslovne godine dm-a u Hrvatskoj s 30. rujnom 2019.

dm-drogerie markt d.o.o. Hrvatska u poslovnoj godini 2018./2019. ostvaruje promet od 2.22 milijardi kuna. U prethodnoj poslovnoj godini uspjeli smo povećati vrijednost prodaje drogerijskih kategorija na cjelokupnom tržištu Republike Hrvatske te održavamo svoj tržišni udio na nivou prethodne godine. U poslovnoj godini 2018./2019. na području Republike Hrvatske predano je niz donacija putem partnerske suradnje s kulturnim, zdravstvenim, obrazovnim i civilnim ustanovama, u vrijednosti više od 1,9 milijuna kuna.


 

Uspješni podaci godišnje bilance za dio koncerna dm Austrije kojem pripada dm Austrija s društvima kćerima u Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj, Sloveniji, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovini, Rumunjskoj, Bugarskoj, Makedoniji i Italiji koje su u njegovom 100 %-tnom vlasništvu: s 30. rujnom 2019. ostvaruje promet od 2,8 milijuna eura te bilježi rast prometa od +9 % u usporedbi s prošlom godišnjom bilancom.       

dm grupa, koju čine dio koncerna dm Austrija s povezanim zemljama, zajedno s dm Njemačkom, u poslovnoj godini 2018./2019. ostvarila je ukupni promet od 11.2 milijuna eura, što odgovara rastu od +4,6 %.

U poslovnoj godini 2018./2019. dm Hrvatska investirala je 53,7 mil. kuna, a velik dio uložen je u otvaranje novih i obnovu postojećih prodavaonica u Hrvatskoj.

U dm-u dnevno kupuje prosječno 88.411 kupaca, a novi dm-ov program dm active beauty (pokrenut 3.5.2018.) bilježi krajem poslovne godine više od milijun kartica lojalnosti.