Vrijeme je za promjenu: Izađi iz navike, uđi u novi život!

Nova dm reklamna kampanja motivira na promjene. Jer u promjeni leži naš potencijal.

Svaki čovjek je svestran, svaka osoba ima različite talente. Ali potrebno ih je razvijati kako bismo u potpunosti razvili sebe - to je ono što dm želi potaknuti kod svakoga od nas. Zato je naša nova reklamna kampanja više od samog oglašavanja: želimo stvoriti impuls promjene koji će potaknuti osobni razvoj.
 

Promjena počinje u meni

Promjena u središtu pažnje

Aktualna kampanja usmjerena je na promjenu. Jer samo oni koji imaju hrabrosti ići novim putevima, mogu otkriti nove perspektive i potpuno iskoristiti vlastiti potencijal. Jer samo odmakom od poznatog počinjemo prepoznavati mogućnosti i prilike koje često previdimo u svakodnevnom životu. Osim toga, napuštanjem starih obrazaca i struktura razmišljanja potičemo kreativnost i nadahnjujemo nove ideje.

Promjena počinje u meni

Pa ipak, premda se toliko govori o promjeni, promjena kod mnogih izaziva strah. Ulazak u nepoznato i odbacivanje starih navika znači napuštanje vlastite zone udobnosti - a to je upravo ono na što nas dm želi potaknuti, pa TV spotovi prikazuju ljude koji se moraju boriti sami sa sobom prije nego što uspiju ostvariti promjenu.

Promjena počinje u meni

Promjena počinje u meni

Samo oni koji pobijede vlastite iracionalne unutrašnje strahove, stvaraju prostor za napredak, za novu, drukčiju budućnost u kojoj žive baš onako kako to žele. A najbolje vrijeme za početak je baš danas jer svaka promjena počinje upravo s prvim korakom.

Promjena počinje u meni


 

Svijet slika koje nadahnjuju

Uz nove fotografije dm se udaljava od tipičnih i uobičajenih reklamnih vizuala kako bi se približio umjetničkoj perspektivi uredništva modnih editorijala. Namjera nije da slike nešto opisuju ili da nečemu podučavaju, već da samo inspiriraju! Zato nas akteri fotografskih motiva gledaju samopouzdano, ravno u oči.