Podijeli i ispiši

color #000000
color #000000

Vodič u borbi protiv celulita

Što, zašto i kako u borbi protiv celulita.



 

Nađete li  se u istoj prostoriji s deset žena – znajte da osam ili devet njih, bez obzira na dob, tjelesnu težinu i građu, ima problema s celulitom. Riječ je, naime, o problemu koji uglavnom pogađa žene, i to upravo zbog hormonalne razlike između spolova. Tijekom zime ga je lako prikriti pa i zaboravimo da je tu, no tijekom ljeta priča je sasvim drugačija i nerijetko se, upravo zbog njega, teže odvažimo skinuti u kupaći kostim. Ipak, moguće je uspješno smanjiti ovu omraženu pojavu, i to u nekoliko koraka. No, krenimo redom. 

Što je celulit?
Celulit je masno tkivo, a obično se javlja na području bedara, trbuha i stražnjice. Iako ga žene ne vole jer im predstavlja estetski problem, celulit je i zdravstveni problem jer upućuje na nepravilnu prehranu, stres, način života. Dakle, nastanku celulita pogoduje manjak tekućine, neodgovarajuća prehrana, manjak tjelovježbe, ali i faktori kao što su hormonalna neravnoteža te genetske predispozicije. Budući da je riječ o složenom problemu, uspješna borba protiv njega zahtijeva i sveobuhvatno rješenje.

Anticelulitni preparati
U borbi protiv celulita, važni su i anticelulitni tretmani koje, uz set odgovarajućih proizvoda, možete provoditi i kod kuće: anticelulitne kreme, gelovi, zavoji s aktivnim tvarima, serumi za oblikovanje tijela, maske za jačanje čvrstoće i elastičnosti kože.

Pravilna prehrana
Nemojte zaboraviti, pravilna prehrana važna je i u borbi protiv celulita. Uz brigu o redovitoj hidrataciji (čitaj: osam čaša vode dnevno), nastojte prehranu obogatiti voćem i povrćem, a osobito namirnicama poput naranče, špinata, cvjetače, mrkve i rajčice  koje su bogate lecitinom koji poboljšava cirkulaciju. S druge strane, potrebno je smanjiti unos rafiniranih ugljikohidrata i brze hrane.

Tjelovježba
Celulit se nakuplja na mjestima gdje je cirkulacija slaba, pa je jedan od temeljnih alata u borbi protiv celulita - redovita tjelovježba. Učinkovita tjelovježba uključuje kardiovaskularne treninge, primjerice trčanje, vožnju bicikla, rolanje koji poboljšavaju cirkulaciju i ubrzavaju metabolizam.