Podijeli i ispiši

color #000000
color #000000

Pobijedite izgovore i probudite atletu u sebi

Kako pronaći motivaciju za bavljenjem sportom


 

On je jedan od naših najvjernijih pratitelja. On nas čuva unutar naše zone udobnosti i da tako kažemo, „radi za nas“ da nam bude što bolje i jednostavnije. Udoban je, ne misli puno novih stvari i uvijek ima spreman dobar razlog reći „NE!“. Kada je u pitanju sport i fitness, tu je posebno prisutan – on je naš unutarnji glas IZGOVORA!

Kad god imamo u planu učiniti nešto više za naše tijelo, on opet udara: „Nemam vremena!“, „Ne da mi se!“, „Prehladno!“, „Prevruće!“… Naš unutarnji glas izgovora nas iznova i iznova odvlači od naših novih planova i projekata. Ipak, postoji puno trikova kako ga nadmudriti i pronaći motivaciju za aktivacijom:

1. Izbor pravog sporta 

Izbor pravog sporta najlakše može ušutkati unutarnji glas izgovora. Jednom kada pronađete pravi sport za sebe, motivacija dolazi prirodno. Najvažnija je zabava i da vas aktivnost veseli.

Pročekirajte malo društvene mreže i inspirirajte se brojnim fitness bloggerima. Bez obzira radi li se o teretani, trčanju ili košarci, njihove super slike mogu biti odlična motivacija da ponovno obučete tenisice :).

 

2. Zadajte si konkretne ciljeve 

Kada se pojavite u teretani trener obično prvo pita: „Iz kojeg razloga vježbate?“, “Što želite postići?“. Tek kada jasno definirate cilj, Vaš unutarnji glas izgovora ga može razumjeti. Ciljevi mogu biti: "smršaviti četiri kilograma", "poboljšati formu i opće stanje organizma" ili jednostavno "Six-Pack" ili "Beach-Body"!

 

3. Opuštanje nakon sporta 

Prvo sport zatim opuštanje. Nagradite se nakon svakog treninga s malo wellnessa. Ili sauna, ili posjet spa centru, masaža ili jednostavno opuštajuća kupka u vlastitoj kupaoni – s ovim nagradama unutarnji glas izgovora neće imati nikakve šanse!

 

4. Stvorite navike 

Nemojte previše razmišljati o tome, jednostavno samo to činite. Kako biste stvorili naviku vježbanja korisno je unaprijed napraviti plan. Isplanirajte tjedni raspored vježbanja i jednostavno ga se držite. Kada točno znate što želite, lakše je usvojiti rutinu i postići zacrtane ciljeve. Kada stvari radimo rutinski, unutarnji glas izgovora nema razloga puno pričati.

 

5. Partner za trening je dobar motivator 

Unutarnji glas izgovora je moćan i jak. Pobijedite ga uz saveznika u obliku partnera za trening ili se pridružite nekom grupnom obliku vježbanja. Oni će vam dati osjećaj određene obveze, a onda je teže odustati.

 

6. Bitan je pravi Timing 

Ranoranioci su u top formi ujutro. Noćne ptice, međutim, najbolje lete samo u večernjim satima. Zato slušajte svoj bioritam i pronađite pravo vrijeme za sebe. Za one koji se odluče za popodnevnu aktivnost, izravno nakon posla, naš je savjet da u ured odmah sa sobom ponesu svu sportsku opremu.

 

7. Blizina je bitna 

Kako ne biste unaprijed odustali, bitno je da vam mjesto vježbanja nije jako udaljeno i da vam je do njega lako doći. Ako vam je draže ostati kod kuće, najbolje je da integrirate sportsku aktivnost u vlastitom dnevnom boravku. To može biti pedaliranje na sobnom biciklu ili orbitreku tijekom omiljene serije. No, postoje i mnogi oblici vježbanja koji ne zahtijevaju skupu opremu - dovoljna je samo prostirka.

 

8. Kratak trening za sve 

Ako nemate puno vremena ili niste tip za dugotrajne treninge pokušajte „Freeletics”. To su kratke, ali vrlo intenzivne vježbe. Prednost je što se mogu obavljati bilo gdje i možete uštediti i vrijeme i novac za teretanu.